11/A Megbízást kap a Közép-Dunántúl régió szálláshelyeit ősztől tavaszig népszerűsítő háromnapos kiállítás és közönségvásár megszervezésére a budapesti Syma Csarnokba. A szálláshelyek toborzásához szabad kezet kap. Véleménye szerint milyen előnyökkel jár a Közép-Dunántúl régió számára, ha a kiállítás és közönségvásár a budapesti Syma Csarnokban kerül megrendezésre? Internethasználattal javasoljon településeket a közép-dunántúli régióból; milyen eszközöket használ szálláshelyek felkutatására? Hogyan, minek alapján választ szálláshelyeket, azaz kiállítókat? Milyen eszközöket használ kiállítók toborzására és milyeneket a rendezvény népszerűsítésére? Ismertesse a szálláshelyek kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségét, ennek előnyét! Ismertesse a toborzólevél tartalmát, hívja fel a szálláshely figyelmét a kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségekre, ennek előnyeire, ismertesse a kiállításszervező-kiállító közötti szerződés legfontosabb elemeit!
Információtartalom vázlata
– Közép-Dunántúl régió javasolt települései
– Szálláshelyek felkutatásának segédeszközei
– Szálláshelyek/kiállítók kiválasztása
– Kiállítók toborzásának eszközei
– Toborzólevél tartalmának ismertetése, felhívás sales promotion lehetőségre
– Szálláshelyek kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségei, ennek előnyei
– Kiállítói részvételi feltételek ismertetése
– Rendezvény népszerűsítésének eszközei
_________________________________________________________________________________Véleménye szerint milyen előnyökkel jár a Közép-Dunántúl régió számára, ha a kiállítás és közönségvásár a budapesti Syma Csarnokban kerül megrendezésre?
A Syma Csarnok Budapesten található, a legtöbb ember itt tud elmenni a kiállításra.
Közép-Dunántúl régió javasolt települései:
Komárom, Esztergom, Tata, Lipót, Veszprém, Pápa, Sümeg, Tapolca, Zirc, Balatonalmádi, Balatonfüred, Tihany, Badacsony, Székesfehérvár, Velence, Agárd, Gárdony, Mór
Szálláshelyek felkutatásának segédeszközei:
Internet:
· Szallaslap.hu
· Szallas.hu
· Booking.hu
· Budapesthotelstar.hu
· Budapesthotelreservation.hu
· Ohb.hu
· Travelocity.com
· Vendegvaro.hu
· A szálláshelyek saját honlapján.
Szálláskatalógusok
Hogyan, minek alapján választ szálláshelyeket, azaz kiállítókat?
Főként a nagyobb szállodákat hívnám meg.
· Kisebb panzióknak felajánlani, hogy közösen egy kisebb standot béreljenek ki.
· Tematikus standokat kiállítani (pl. badacsonyi borpincék egy standon, wellness szolgáltatást nyújtó szállodák egy standon)
Kiállítók toborzásának eszközei:
· Email küldése
· Hirdetés feladása helyi újságokban, magazinokban
· Telefon
· Levél (posta), egyben jelentkezési lapot is küldünk.
Toborzólevél tartalmának ismertetése, felhívás sales promotion lehetőségre:
A kiállítás neve, helye, időpontja, időtartama, nyitvatartása, szervezője, célja, stand típusok, árak, egyéb szolgáltatások és azok ára. Hirdetési lehetőségek, potenciális látogatók.
Sales promotion: A marketing mix része. A vásárló meggyőzésének közvetlenebbül ható módja mint a hirdetés. Sokkal inkább külső indítékkal veszi rá az embereket a vételre mint sem a termék belső tulajdonságainak tudatosításával és hirdetésével.
Eladásösztönző eszközök:
· Ösztönző eszközök: versenyek, utazások, bónusz, tagsági kártyák, ingyenes áruminták
· Árral kapcsolatos promóciós eszközök: kuponok, engedmények, visszatérítés
· Információnyújtáshoz kapcsolódó eszközök: DM, kirakat, bemutatók, értékesítési szóróanyag, katalógus, reklámtárgy
Kiállítói részvételi feltételek:
· Szolgáltatások (pl. stand)
· Általános és technikai információk
· Fizetési és lemondási feltételek
· Fizetés ütemezése
· Hirdetési és promóciós lehetőségek
· Kiállítói katalógusba, hogy lehet kiemelten bekerülni.
Rendezvény népszerűsítésének eszközei:
· Óriás plakátok: frekventált helyeken: buszon, villamoson
· Facebook-on hirdetés
· Tv
· Rádió
· Szórólap
· Hirdetés újságban
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése