2011. június 14., kedd

Rendezvényszervezés 11.tétel

11/A Megbízást kap a Közép-Dunántúl régió szálláshelyeit ősztől tavaszig népszerűsítő háromnapos kiállítás és közönségvásár megszervezésére a budapesti Syma Csarnokba. A szálláshelyek toborzásához szabad kezet kap. Véleménye szerint milyen előnyökkel jár a Közép-Dunántúl régió számára, ha a kiállítás és közönségvásár a budapesti Syma Csarnokban kerül megrendezésre? Internethasználattal javasoljon településeket a közép-dunántúli régióból; milyen eszközöket használ szálláshelyek felkutatására? Hogyan, minek alapján választ szálláshelyeket, azaz kiállítókat? Milyen eszközöket használ kiállítók toborzására és milyeneket a rendezvény népszerűsítésére? Ismertesse a szálláshelyek kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségét, ennek előnyét! Ismertesse a toborzólevél tartalmát, hívja fel a szálláshely figyelmét a kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségekre, ennek előnyeire, ismertesse a kiállításszervező-kiállító közötti szerződés legfontosabb elemeit!

Információtartalom vázlata

                 Közép-Dunántúl régió javasolt települései
                 Szálláshelyek felkutatásának segédeszközei
                 Szálláshelyek/kiállítók kiválasztása
                 Kiállítók toborzásának eszközei
                 Toborzólevél tartalmának ismertetése, felhívás sales promotion lehetőségre
                 Szálláshelyek kiállítás ideje alatti sales promotion lehetőségei, ennek előnyei
                 Kiállítói részvételi feltételek ismertetése
                 Rendezvény népszerűsítésének eszközei
_________________________________________________________________________________

Véleménye szerint milyen előnyökkel jár a Közép-Dunántúl régió számára, ha a kiállítás és közönségvásár a budapesti Syma Csarnokban kerül megrendezésre?
A Syma Csarnok Budapesten található, a legtöbb ember itt tud elmenni a kiállításra.

Közép-Dunántúl régió javasolt települései:
Komárom, Esztergom, Tata, Lipót, Veszprém, Pápa, Sümeg, Tapolca, Zirc, Balatonalmádi, Balatonfüred, Tihany, Badacsony, Székesfehérvár, Velence, Agárd, Gárdony, Mór

Szálláshelyek felkutatásának segédeszközei:
Internet:
·        Szallaslap.hu
·        Szallas.hu
·        Booking.hu
·        Budapesthotelstar.hu
·        Budapesthotelreservation.hu
·        Ohb.hu
·        Travelocity.com
·        Vendegvaro.hu
·        A szálláshelyek saját honlapján.
Szálláskatalógusok
Hogyan, minek alapján választ szálláshelyeket, azaz kiállítókat?
Főként a nagyobb szállodákat hívnám meg.
·        Kisebb panzióknak felajánlani, hogy közösen egy kisebb standot béreljenek ki.
·        Tematikus standokat kiállítani (pl. badacsonyi borpincék egy standon, wellness szolgáltatást nyújtó szállodák egy standon)

Kiállítók toborzásának eszközei:
·        Email küldése
·        Hirdetés feladása helyi újságokban, magazinokban
·        Telefon
·        Levél (posta), egyben jelentkezési lapot is küldünk.

Toborzólevél tartalmának ismertetése, felhívás sales promotion lehetőségre:
A kiállítás neve, helye, időpontja, időtartama, nyitvatartása, szervezője, célja, stand típusok, árak, egyéb szolgáltatások és azok ára. Hirdetési lehetőségek, potenciális látogatók.
Sales promotion: A marketing mix része. A vásárló meggyőzésének közvetlenebbül ható módja mint a hirdetés. Sokkal inkább külső indítékkal veszi rá az embereket a vételre mint sem a termék belső tulajdonságainak tudatosításával és hirdetésével.

Eladásösztönző eszközök:
·        Ösztönző eszközök: versenyek, utazások, bónusz, tagsági kártyák, ingyenes áruminták
·        Árral kapcsolatos promóciós eszközök: kuponok, engedmények, visszatérítés
·        Információnyújtáshoz kapcsolódó eszközök: DM, kirakat, bemutatók, értékesítési szóróanyag, katalógus, reklámtárgy

Kiállítói részvételi feltételek:
·        Szolgáltatások (pl. stand)
·        Általános és technikai információk
·        Fizetési és lemondási feltételek
·        Fizetés ütemezése
·        Hirdetési és promóciós lehetőségek
·        Kiállítói katalógusba, hogy lehet kiemelten bekerülni.

Rendezvény népszerűsítésének eszközei:
·        Óriás plakátok: frekventált helyeken: buszon, villamoson
·        Facebook-on hirdetés
·        Tv
·        Rádió
·        Szórólap
·        Hirdetés újságban




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése